G-DOC

G-DOC

SYSTEM ZARZĄDZANIA – ARCHIWIZACJA INTEGRALNA Z AUTOMATYZACJĄ

Wysokiej jakości oprogramowanie na potrzeby archiwizacji – wspieraj procesy zarządzania dokumentami i urządzeniami.

System G-DOC został opracowany z myślą o zapewnieniu komfortu, ergonomii oraz znacznej oszczędności czasu w kontekście zarządzania wszelkimi dokumentami. G-DOC to kompleksowe rozwiązanie, które przyspiesza obieg dokumentów i ułatwia prowadzenie nowoczesnej administracji. Daje dostęp do aktualnych informacji i ujednolica procesy wewnętrzne przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami oraz zapewnia bezpieczeństwo danych. 

System G-DOC usprawnia zarządzanie archiwami, dokumentacją, jednocześnie pozwalając na oszczędność miejsca. Dzięki podglądowi na aktualny stan zasobów w maszynie, procesy archiwizacyjne przebiegają płynnie, a codzienna praca z dokumentami staje się łatwiejsza. Wszystkie dokumenty są gromadzone w jednym miejscu – czas ich lokalizacji jest zatem bardzo krótki.

Zastosowanie oprogramowania G-DOC przekłada się na poprawę terminowości pracy zespołu, lepszą kontrolę oraz szybki dostęp do informacji, automatyzację codziennych czynności, skrócenie czasu realizacji zadań oraz eliminację pomyłek i błędów. 

System informatyczny G-DOC umożliwia:

  • identyfikowalność wszystkich pobrań, zwrotów, przesunięć,
  • zapewnienie niezawodności danych,
  • analizowanie danych w czasie rzeczywistym,
  • oszczędność czasu,
  • segregowanie dokumentacji przy jednoczesnym wprowadzeniu do pamięci dostępnych lokalizacji,
  • identyfikowalność całej dokumentacji,
  • ergonomię pracy,
  • monitorowanie wypożyczeń,
  • prowadzenie list dokumentacji do zwrotu lub do pobrania.

Oprogramowanie G-DOC wyróżnia:

  • intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika,
  • integracja z systemami klasy ERP, WMS,
  • wsparcie popularnych kodów kreskowych EAN, QR CODE.